Strona sprawdztu.com.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj w sprawdzTu:

Jak ćwiczyć aerobiczną 6 Weidera?


Doprecyzowanie pytania:
Dodano pytanie: 02-02-2015 17:15
Zapytał:
Użytkownik: JRW JRW (Joanna P)
Niedostępny Ostatnio: 03-03-2015 20:30
Użytkownik: JRW
UżytkownikJRW
Imię i Nazwisko:Joanna P
Adres:
Wojewódźtwo:
Ilość punktów: 100

Popularność: 2080
Kategorie:ZdrowiePodgrupaFitnes
Poleć w Google:

Poleć na Facebook'u:

Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Użytkownik: JRW
Niedostępny Ostatnio: 03-03-2015 20:30
Użytkownik: JRW
UżytkownikJRW
Imię i Nazwisko:Joanna P
Adres:
Wojewódźtwo:
Ilość punktów: 100

AEROBICZNA 6 WEIDERA

1.

Leżąc płasko na ziemi należy unieść prawą nogę do góry i zgiąć ją w kolanie – kąt 90 stopni.

Kolejno należy unieść górną część tułowia i złapać rękoma uniesione kolano. Wytrzymać w takiej pozycji 3 sekundy i powrócić do pozycji wyjściowej - wykonac to samo ćwiczenie z drugą nogą.

2.

Leżąc płasko na ziemi należy unieść dwie nogi do góry i zgiąć je w kolanach – kąt 90 stopni.

Kolejno należy unieść górną część tułowia i złapac dłońmi za kolana. Wytrzymać w tej pozycji 3 sekundy po czym należy powrócić do pozycji wyjściowej.

3.

Leżąć płasko na ziemi należy unieść prawą nogę do góry i zgiąć ją w kolanie – kąt 90 stopni.

Kolejno należy unieść górną część tułowia i dotknąć rękoma skroni. Wytrzymać w takiej pozycji 3 sekundy i powrócić do pozycji wyjściowej- należy wykonac to samo ćwiczenie z drugą nogą.

4.

Leżąc płasko na ziemi należy unieść dwie nogi do góry i zgiąć je w kolanach – kąt 90 stopni.

Kolejno należy unieść górną część tułowia i złapać dłońmi za skronie. Wytrzymać w tej pozycji 3 sekundy po czym należy powrócić do pozycji wyjściowej.

5.

Leżąć płasko na ziemi należy unieść górną część tułownia równocześnie unosząc dłonie do skroni. Następnie w takiej pozycji należy wykonać rowerek – od 10 do 20 wymachów na przemian unoszonymi nogami.

6.

Leżąć płasko na ziemi należy unieść górną część tułownia  oraz nogi wyprostować do góry. Następnie w takiej pozycji należy wytrzymac 3 sekundy i powrócić do pozycji wyjściowej. 

Sprawdź pogodę:



Pogoda na lipiec 2015

Pogoda na lipiec 2015

Lipiec 2015: Lipiec jest miesiącem na który chyba każdy oczekuje z utęsknieniem. Jest to pierwszy miesiąc wakacji i okres urlopowy, w którym większość z nas wypoczywa. Więcej
Pogoda na lato 2015

Pogoda na lato 2015

Lato 2015: Lato to pora roku, która uwielbiają wszyscy Polacy. Jest wtedy ciepło i przyjemnie, jednak polskie lato bywa kapryśne i deszczowe.
Pogoda na sierpień 2015

Pogoda na sierpień 2015

Pogoda na sierpień 2015: Sierpień jest to ostatni miesiąc wakacji i również ostatni miesiąc lata, który zazwyczaj przynosi nam wysokie temperatury. Więcej
Pogoda na wakacje 2015

Pogoda na wakacje 2015

Wakacje 2015: Pogoda na wakacje zapowiada się raczej bardzo podobnie, tak to miało miejsce w latach poprzednich. W związku z tym, oczywiście lipiec i sierpień będą zaliczać się do najcieplejszych miesięcy w roku, jednocześnie ...
Podziel się z innymi:
Średnia ocena: 4.2 Ilość głosów: 1
Poleć odpowiedź:
Więcej odpowiedzi z kategorii::ZdrowiePodgrupaFitnes
Dodaj kolejną odpowiedz do pytania: Jak ćwiczyć aerobiczną 6 weidera?

sprawdztu na Facebook'u